lol127

Alla inlägg under april 2011

=(

Av nasse och plöten - 26 april 2011 22:13

hej har bara inte hafft ork att blogga på den här bloggen för det ska ju vara nått som plöten och jag har tillsammans, men dom senaste 59 inläggen har skrivits av mig.......

derför känner jag baara en stor suck av att blogga här =( men det är ju två som följer dena blogg så jag ska nog fortsätta för daras skull   

idag har plöten och jag spelat ett beroende framkallade spel som kallas..... sims.....

  

p

Av nasse och plöten - 12 april 2011 10:56

hej gud vad jag längtar tills i morgon!

jag och plöten och en till ska på satn och köpa "behövade" saker  

Av nasse och plöten - 11 april 2011 19:52

fasen vad man tröttnar på att skriva  samma blogg! aja ska göra det i alla fall.....

plöten har köpt lila converse  


Av nasse och plöten - 8 april 2011 16:15

hej kommer pricis hem får värdens bästa fest!

vi firade nått specielt på den festen.......

ATT SINK VAR BORTA FRÅN SKOLAN!

gud vad kul det var!

många tryckare på 'sink är borta' festen  


Av nasse och plöten - 6 april 2011 16:45

hej hatar den här perioden!

asså inte våren och så utan att alla jäkla människor i klassen hoppar hopprep!

själv så hatar jag att hoppa hopprep (ä inte bra på det heller)

  

men plöten gillar de!

sink med ( vem bryr sig igentligen om vad hon tycker för hon är inte huvepersonen i den här bloggen! det är plöten och jag som är de! )


 


Av nasse och plöten - 6 april 2011 16:40

hej har en liten ide om att sink ska sjunga också ska vi legga upp en vidio på det!

men de vill hon säker inte...........  

sink säg sen till mig om du kan eller inte.

.

men jag och plöten har gjort en ny hitt! med samma melodi som den där OLW

reklamen..... du vet... nu är det slut på veckan det är dacks för fredagsmys!

ska sjunga den här på bloggen sen XD

Av nasse och plöten - 5 april 2011 19:57

Kondylom är en könssjukdom som ger vårtor i underlivet. Det är en väldigt vanlig sjukdom som lätt överförs vid sex. Vårtorna kan klia och svida men är inte farliga och försvinner oftast av sig själv. Om de inte gör det finns det behandling man kan få.

   passa dig så du inte får så här:

  fyy fan vad äckligt set ser ut!

Av nasse och plöten - 5 april 2011 19:54


  mina fötter knakar som tusan!


.......


du måste inte lysna på det! XD


sjuk vidio endå   


Presentation


okej vi är två coola små freakon som kalass
nasse och plöten.

Följ vår blogg ;)!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Skulle du kunna döda din kompis?
 Ja apsolut
 Ne, vad hemska ni är!
 Nja de bror på vem det är!
 Nej apsolut inte
 JA! jag skulle kunna döda vem som helst!
 Kanke inte en kompis men mig själv!
 Ja om den snode min pojkvän!
 Nej men skada går bra!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards