lol127

Alla inlägg under mars 2011

100

Av nasse och plöten - 31 mars 2011 23:28

hej, det här är ett specielt inlägg! nu har vi gjort 100 inlägg!   

måste skriva nått specielt ....... men kommer inte på nått......

just nu är mitt liv nästan helt parfekt!

men när jag åker hem är det inte längre de    men lite perfekt är de endå!

.


 

c

Av nasse och plöten - 30 mars 2011 23:51

hej ska åka hem om två dagar :(  INTE KUL!

måste göra mer en 20 prov ........... INTE INTE KUL!!

jag tycker inte att jag är tillräckligt brun för att åka hem!!!!!!   


bra:


jag har köpt röda converse!!!!


hoppas plöten läser det här!

Av nasse och plöten - 28 mars 2011 14:03

  (måste skriva det här innan jag spricker)

det är en kille på hotelet som ser exackt ut som Justin bieber!

han har aldid solglasögon(säkert så ingen ska känna igen han)

men asså det är ju inte säkert att det är han.....

skulle så gärna villa fråga !   

skulle vara rätt coolt om det var han XD (inte för att man är ett fan men endå)

  hoppas plöten läser det här!

Av nasse och plöten - 26 mars 2011 23:40

har köpt en legopard kläning ! ( brukar ALDRIG ha klänig! )

  övre delen av den!

har blivit lite brun.... men röd på låren och i naven   




...

Av nasse och plöten - 26 mars 2011 23:34

hej förlåt så hemskt mycke för att det inte kommit ett nytt inlägg på......

EN VECKA!

det var ingen jävla tekning på förra hotelet!

  

hej

Av nasse och plöten - 18 mars 2011 23:12

hej är i skockholm på arlanda och ska snart åka till spenien! <3

  

  

Av nasse och plöten - 17 mars 2011 18:33

hej på er!


  

slicka aldrik nallar det betyder otur! och det är inte gott!  


jaha ...

alla barnen springer på ängen, utom maja, för hon hade trampat i koblaja! hahaha jäte roligt då!


hej då har det bra!





Av nasse och plöten - 17 mars 2011 16:16

   och det där är ett körsbär!

bara så du vet!

i dag gjorde vi nåt fjoligt som vanligt! (säger inte vad)

hej då

Presentation


okej vi är två coola små freakon som kalass
nasse och plöten.

Följ vår blogg ;)!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Skulle du kunna döda din kompis?
 Ja apsolut
 Ne, vad hemska ni är!
 Nja de bror på vem det är!
 Nej apsolut inte
 JA! jag skulle kunna döda vem som helst!
 Kanke inte en kompis men mig själv!
 Ja om den snode min pojkvän!
 Nej men skada går bra!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards